حسین گیان
عشقم حسین جونم

اخ اخ اخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حسین من از دست تو چکار کنم چرا منو عاشق خودت کردی ها چرا هر روز میایی منو میبینی ولی هیچی نمیگی ها اخه چرا چرا این دلو عاشق خودت کردی

چرا بهت زنگ میزنم خودتو به کوچه ی علی چپ میزنی چرا جوابمو نمیدی چرا ها چرا میخوای منو عذاب بدی اگه منو نمیخواستی چرا شماره تو دادی ها

هیچ وقت اون نگاه هاتو اون خنده هاتو یادم نمیره حسین گیان جوجوی من عاشقتم دوست دارم

 

 

 

 

الانم یکی بهم اس داده (ساعت 15:17دقیقه تاریخ 19.11.1391)که میگه منو دوس داره میگه تا یه ساعت دیگه میرم خودشو به خاطرمن میکشه اخه من این وسط چکار کنم از یه طرف من عشقمو دوس دارم که اصلا روحشم خبر نداره از یه طرفم اون یکی ولی حسین اینو بدون من تورو دوس دارم به غیر تو نمیتونم با کسه دیگه ای باشم

من هر شب باید بخاطر اینکه عاشقت شدم گریه کنم اخه من تاکی باید عذاب بشکم هااااااااااااااااااااااااااا

 

 

کاشکی حسین بهت میرسیدم

دوست دارم دوست دارم

کاشکی میدونستی من دیونه وار عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

alone
ساعت13:21---24 اسفند 1391
سلام عزیزم من یه وبلاگ دارم که رایگان بنرمیسازم اگه خواستی میتونی سفارش بدی تابسازم برات ومیتونیم تبادل لینک کنیم مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:عشقم,ساعت 4:31 نويسنده دلم |